17.10.2017 | Łódź | StoryCode Warsaw na Filmteractive Branded content w VR, AR i MR

 

JAK TWORZYĆ STRATEGIE BRANDED CONTENT W OPARCIU O VIRTUAL REALITY, AUGMENTED REALITY, MIXED REALITY I VIDEO 360?

Kolejne wyjazdowe spotkanie organizowane w ramach StoryCode Warszawa on Tour, tym razem będziemy rozmawiać o budowaniu strategii branded content w oparciu o VR, AR, MR i video 360. Technologie te dają markom niesamowite możliwości tworzenia nowych doświadczeń, opowiadania historii i budowania zaangażowania odbiorcy. O wypracowaniu nowego języka tego medium, procesie twórczym oraz możliwych przyszłych zastosowaniach technologii opowiedzą nam: Marcin Marczyk, Marcin Łunkiewicz i Paweł Ruszlewski.

MARCIN ŁUNKIEWICZ
FILM, COMMERCIAL AND CINEMATIC VR PRODUCER
Producent pierwszego w historii polskiej telewizji serialu w technologii virtual reality: „Para nie do pary”, dostępnego na internetowej platformie player.pl należącej do TVN. Założyciel studia filmowego Zielony Pomidor oraz partner i współzałożyciel Mimo VR. Rozpoczął działalność w 2008 roku. Od tamtej pory filmy i reklamy zrealizowane przez studio zdobyły ponad dwadzieścia nagród na festiwalach w Polsce i na świecie. Studio Zielony Pomidor realizuje ponad 200 projektów rocznie, od drobnych adaptacji reklamowych, czy nagrań dźwiękowych, przez produkcję krótkich filmów i animacji, do skomplikowanych technologicznie projektów VR i video 360.

VR I CINEMATIC VR W BRANDED CONTENT.
Technologia VR i video 360 daje nowe możliwości narracji, budowanej przez odczucie obecności i doświadczania historii. Tacy nadawcy jak BBC czy New York Times oraz brandy jak Coca Cola, McDonald’s, Nokia, Samsung, Facebook, Sony i inne korzystają już z tej technologii do tworzenia nowej jakości contentu oraz formatów branded content, które w niespotykany dotąd sposób angażują odbiorców. Zastosowanie VR jako narzędzia marketingowego jest nowym wyzwaniem dla twórców contentu, developerów, a także dla marketerów i biznesu.

PAWEŁ RUSZLEWSKI
CHIEF DESIGN OFFICER AT SENFINO
Inżynier informatyki, projektant UI/UX, pasjonat filozofii agile. Wybrał i ukończył studia informatyczne, w trakcie których rozwinął swoją pasję do projektowania. Obecnie kieruje designem w firmie Senfino przekuwając w zwinny sposób wymagania biznesowe i potrzeby klientów na funkcjonalne i piękne produkty. W swoim portfolio projektowym posiada między innymi takie produkty jak PizzaPortal, Psoon, 4FunApp, eFan24 (Projekt zdobył nagrodę projektu roku 2015 PMI Poland Chapter w kategorii projekt zarządzany zwinnie) oraz aplikacje nowojorskiego startupu Shopography. Oprócz regularnej pracy rozwija również dział Senfino Labs, który eksploruje technologie, których wdrożenie w biznesie będzie dopiero możliwe.

TECHNOLOGIE IMMERSYJNE.
O STORYTELLINGU W VR, AR i MR.
Paweł opowie o immersyjnych technologiach i ich wykorzystaniu w storytellingu. Przyjrzymy się przykładom ilustrującym nową jakość interakcji użytkowników z contentem tworzonym przy użyciu Virtual Reality, Augmented Reality czy Mixed Reality.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego