21.02.2018 | StoryCode #12 | Technologia w słusznej sprawie

Porozmawiamy, jak za pomocą niestandardowego wykorzystania technologii dotrzeć i zaangażować odbiorców kampanii społecznej. Naszymi gośćmi będą twórcy wielokrotnie nagradzanych kampanii społecznych „War on Cancer” oraz „Niewidzialni”. Platige Image oraz Saatchi&Saatchi IS, autorzy kampanii „War on Cancer” przygotowanej dla fundacji Alivia, opowiedzą nam o tym w jaki sposób wykorzystali mechanikę gier do zaangażowania odbiorców i gromadzenia funduszy na walkę z rakiem. Głównym elementem kampanii jest gra (free-to-play) na urządzenia mobilne (iOS), dochód z której jest przekazywany na konto fundacji. Fundacja Kapucyńska oraz Agencja Walk zaprezentują nam książkę, którą można przeczytać tylko w przypadku gdy otacza nas minusowa temperatura. Autorami tekstów są tytułowi „Niewidzialni”, czyli osoby bezdomne. Czy takie wykorzystanie technologii druku powoduje poczucie immersji i zwiększenie empatii w stosunku do osób bezdomnych? Zapraszamy serdecznie na spotkanie i dyskusję kuluarową.